אז נכון, זו בהחלט סוג של פרסומת.
אבל יש הרבה יופי בפרויקט כמו "בואו נצבע", שמנסה לקחת איזורים אפורים בכל העולם ובעזרת מתנדבים מהקהילה לצבוע אותם מחדש. אנחנו מכירים דברים דומים, לרוב של אמני רחוב עצמאיים, כאן בארץ. במקרה של בואו נצבע ישנן חברות צבעים שעומדות מאחורי העניין…
ועדיין, זה יפה. האופן שבו הרחוב והבניינים משתנים בסרטון הזה (שצולם במשך ארבעה שבועות, באנגליה, צרפת, ברזיל והודו) יכול להיות שיעור מצוין לשני דברים.
שצבע תמיד עדיף על אפרוריות,
ושאסור לזלזל בכוחה של משיכת מברשת.
מספיק משיכות כאלה משנות דברים.